لی لی و خاطره...

خاطراتی توی زندگیه آدمه که واقعا مثله گنجینه با ارزش ه

لی لی و خاطره...

خاطراتی توی زندگیه آدمه که واقعا مثله گنجینه با ارزش ه

آشنایی 2

سلام 

کجا بودم ؟!

آهان  دقیقا همون روز قرار شد هفته ی بعدش جلسه داشته باشیم دوباره حالا کجا و چه جوریش بماند اما همین بس که اون روز دوشنبه بود و منم با 100000000 تا استرس و ترس رفتم به این جلسه قرار بود ساعت 8 اونجا باشیم من یکم دیر رسیدم راستش رو بخواین می شه نیم ساعت تاخیر 

خلاصه رسیدم و بعدش دوون دوون رفتم بالا که رسیدم به مکان ملاقات 

عشق ه من در رو باز کرد و منم بدون اینکه حتی ببینمش رفتم تو 

فقط یه سلام ه کوچیک کردم 

بعدش رفتیم اونجا نشستیم و تا آخرش حتی نگاهمونم به هم نیفتاد 

فقط آخر ه جلسه که همه چی خودمونی شد یه درسی رو بهم توصیه کرد بگیرم که الان گرفتمش این ترم که ترمه آخرمه 

الهی  تمام ه جلسات ه اون کلاس رو باهام اومد 

خلاصه تموم شد اون جلسه و رفتیم خونه دیگه ندیدمش تا هفته ی بعد که دوباره جلسه داشتیم 

ادامه دارد...

نظرات 3 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

ممنون که می یاین من هر روز سعی می کنم دو سه تا از داستانام رو بنویسم

حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد