لی لی و خاطره...

خاطراتی توی زندگیه آدمه که واقعا مثله گنجینه با ارزش ه

لی لی و خاطره...

خاطراتی توی زندگیه آدمه که واقعا مثله گنجینه با ارزش ه

هدیه

 

سلام سلام   

قرار بود تا 13 تیر ماه نیام ولی امروز این شعر خوشکل رو عشق ه گلم بهم داد گذاشتم این جا که بهونه باشه بهش بگم تا عمر دارم دوسش دارم

 

 

              من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم               

الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمی تونم
 

              من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری            

دو سه روز پیدام نشه تا ببنیم چه حالی داری
 

            من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم            

اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم
 

         من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام         

کار و بار زندگیمو بزارم برای فردام
 

       من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم           

بشینم یه گوشه‌ی دنج موهای تو رو ببافم
 

    عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم      

 حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم   

 

 

چی از این قشنگ تر و بهتر که دستت توی دست ه من باشه 

 موهاتو ناز کنم و به صورتت خیره بشم  

کلی برای اینکه کنارتم احساس ه خوشبختی کنم  

اینکه ار دور وقتی دیدمت دلم آروم بگیره و وقتی نیستی قلبم تند تند بزنه  

دیروز که دیر آمدی تا اومدی بیای مردم و زنده شدم تا اومدی آروم سره جام نشستم  

آرامشی که هیچ وقت توی هیچ موردی نداشتم وقتی نیستی پیشم می ترسم وقتی می یای عینه یه بچه آروم می گیرم   

 راستی دیروز تولدم بود یه کادوی خوشگگگگگگگگگگگگل بهم داد اونم یهوییییی کلی ذوق زده شدم بوسش کردم  اونم بوسم کرد   

کلی ذوق زده شدم  این قدر کادوش خوشکل بود  

ممنونم که به فکر بودیییی گل من  

 

دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
موچه دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ

شعر قشنگی بود :دی

موچه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

سلام عرض کرده بودیم که جواب بر نیامد
ایشالا همیشه دوسش داشته باشی :دی

رامiن دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://farhan051.blogfa.com

salam vaghan khoshhalam ke dosti be in khobi dari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد